Maak je website beter zichtbaar door
Google Ads uitbesteden.
Wil jij relevante bezoekers op je website, en de waarde van elke bezoeker verhogen? Of je nou meer merkbekendheid, kliks of omzet wil, Google Ads geeft elke campagne een kickstart. Onze missie is helder: jou ontzorgen! Zichtbaar24 levert strakke Google Ads campagnes. Met onze transparante werkwijze, snelle feedback en scherpe prijs hoef jij je geen zorgen te maken waar jij jouw online marketing uitbesteedt. Ontdek de voordelen van Google Ads bij Zichtbaar24. Nu ook met een gratis en vrijblijvend consult, zodat jij precies weet wat je kunt verwachten.
Bekijk ook.
Vragen over SEA?
Vraag het Sonja.
Waarom Google Ads uitbesteden?
Google Ads (SEA) is de snelste methode om bovenaan te komen in de zoekmachine. Met 60 miljard zoekopdrachten per maand is Google het meest gebruikte medium ter wereld. Door SEA uit te besteden zorgen wij dat je getoond wordt op de belangrijkste zoekopdrachten. Een garantie voor verkeer, leads en omzet!
Wij leveren campagnes die staan. Jouw gecertificeerde Google Ads specialist zal op dagelijks niveau de campagne monitoren en optimaliseren. Je wordt uitsluitend weergegeven op relevante zoektermen. Zo blijft de campagne efficiënt en daadkrachtig en bereik jij de waardevolste bezoekers. Zijn er onduidelijkheden over je campagne? Je kan altijd in gesprek met jouw contactpersoon voor extra uitleg.
Onze gecertificeerde professionals monitoren meerdere campagnes. Zo delen zij hun tijd efficiënt in. Deze tijdsbesparing berekenen wij door in onze pakketten. Hierdoor kunnen wij jou de scherpste prijzen bieden!
Wat kan je verwachten
- “Met onze transparantie, scherpe prijzen en persoonlijke benadering leveren wij de beste campagnes. Zo kun jij je focussen op wat jij het liefst doet.”
Zichtbaar24 staat voor transparantie. Een veel gehoord probleem is de ondoorzichtigheid in werkwijze en kosten van veel marketing bureaus. Dit leidt tot onbegrip en frustratie. Erg vervelend! Om dit te voorkomen werken wij altijd vanuit jouw advertentieaccount. Hierdoor kun jij te allen tijde meekijken en volg je de progressie op de voet. Wanneer je onverhoopt toch wil overstappen behoud je jouw account. Zo zullen onze werkzaamheden niet verloren gaan. Onze prijzen staan transparant op de website zonder verborgen kosten. Bij Zichtbaar24 weet jij altijd waar je aan toe bent!
Wij zijn er trots op dat wij veel klanten mogen ontzorgen! Onze gecertificeerde specialisten monitoren en werken met een strakke en duidelijke werkwijze. Hierdoor kunnen wij efficiënt omgaan met onze tijd. Deze tijdsbesparing geeft onze specialisten de ruimte meerdere campagnes tegelijk te dragen, waardoor de kosten per campagne relatief laag zijn. Deze besparing berekenen wij uiteraard door op jou zodat je een eerlijke prijs krijgt voor onze werkzaamheden.
Onze missie is het ontzorgen van onze klanten. Zo kan jij je focussen op wat je het liefst doet. Toch kan het eng zijn om zo’n belangrijk onderdeel van jouw bedrijfsvoering uit te besteden. Dit begrijpen wij en daarom bieden wij altijd een vaste contactpersoon aan die jouw vragen of zorgen kan opvangen. Dit kan zowel via de mail als telefonisch. Ook heb je de optie om jouw maandelijkse rapportage door te nemen met jouw contactpersoon.
Zichtbaar24 is Google Partner! Door deze status hebben wij exclusieve toegang tot trainingen, inzichten en de technische support van Google. Het Google Partnerschap is voorbehouden aan vereisten die te maken hebben met de prestaties, uitgaven en certificering. Zo moeten wij voldoen aan een minimale optimalisatie score van 70%, minimaal 10.000 euro uitgeven en dienen onze werknemers gecertificeerd te zijn.
Google Ads Campagne
MySugarBox.
My Sugarbox is een nieuw idee, een gat in de markt. Je hoeft niet meer de deur uit om een eigen pakket met het lekkerste snoep in huis te halen. Wat Sugarbox uniek maakt is dat zij rekening houden met verschillende doelgroepen. Denk aan vegan snoep, halal snoep of gesuikerde snoep voor bedrijven. Ook suikervrij is mogelijk, zeker wanneer je verantwoord wilt snoepen. Super duidelijk voor de geinteresseerden en ook helder voor ons om op te adverteren! Het idee was er, en samen met Zichtbaar24 heeft My Sugarbox een nieuwe website laten maken, gevolgd door zowel Google Ads als Facebook Ads. Een unieke en multidisciplinaire samenwerking. We zijn trots op My Sugarbox als partner.
Google Ads werkwijze.
Een strakke campagne begint met een goed strijdplan! Bij Zichtbaar24 bieden we verschillende pakketten voor onze Google Ads dienstverlening. Op basis van het type campagne hebben wij diverse pakketten. Je kan hierbij kiezen tussen een algemene en/of verkoop campagne.
Algemene campagne
Met een algemene campagne doelen we op een campagne die wordt ingezet om naamsbekendheid voor jouw dienst of product te generen, dan wel meer verkeer naar jouw website te trekken of de interactie met jouw social media content te vergroten.
Verkoop campagne
Wil je een product of dienst verkopen door middel van Google Ads? Dan is een shopping of verkoop campagne geschikt voor jou! Hierbij zetten we een specifieke campagne voor jou op die gericht is op het behalen van verkopen van de producten/diensten naar wens.
Begin jij helemaal vanaf 0 met het adverteren op Google? Wij helpen je graag.
Voor het opzetten van onder meer een nieuw advertentieaccount, het aanmaken van Google Analytics waarmee wij de resultaten van de campagne meten en meer vragen wij eenmalige opstartkosten van 300,- .
Wil je ook jouw webshop producten koppelen aan jouw campagne dan vragen we hier 245,- voor. Wij regelen dan de koppeling tussen Google en jouw webshop.
Meer weten? Informeer bij onze online marketeers!
Uitgebreide rapportage met InZicht.
Waarschijnlijk lees je dit omdat je meer inzicht wilt krijgen in je campagne en zeker wilt weten dat deze optimaal presteert.
Bij ons staat transparantie centraal. We werken altijd vanuit jouw eigen advertentieaccount. Hierdoor kun je 24/7 de prestaties van je campagne volgen. Wel zo praktisch.
Daarnaast biedt ons InZicht-pakket toegang tot Monday. Via dit platform houdt je online marketeer je voortdurend op de hoogte van alle optimalisaties. Zo kun je eenvoudig terugzien welke acties we elke week voor je hebben uitgevoerd.
Maandelijks ontvang je een uitgebreide rapportage met een overzicht van de prestaties van je campagne. Deze en eerdere rapportages blijven beschikbaar in je Monday-omgeving.
Omdat we binnen jouw account werken, is de verleiding soms groot om zelf aanpassingen te doen. Wees hier voorzichtig mee! Onzekerheden of vragen over de campagne? Neem gerust contact op met je contactpersoon. Of dat nu telefonisch, per mail of via Monday is, we kijken samen hoe we de campagne nog beter kunnen maken.
Dit zijn onze pakketten.
PRO COMFORT.
2 algemene campagnes
OF
1 verkoop campagne
Opzetten campagne
Doelgroep instellingen aanmaken
Diverse tekstopties toevoegen
Wekelijkse optimalisatie & onderhoud
InZicht-pakket
€395,- / maand*
PREMIUM BUSINESS.
2 algemene campagnes
EN
1 verkoop campagne
Opzetten campagnes
Doelgroep instellingen aanmaken
Diverse tekstopties toevoegen
Wekelijkse optimalisatie & onderhoud
InZicht-pakket
€580,- / maand* MEEST GEKOZEN
ALTIJD ZICHTBAAR.
Meerdere (verkoop) campagnes
Opzetten campagnes
Doelgroep instellingen aanmaken
Diverse tekstopties toevoegen
Wekelijkse optimalisatie & onderhoud
InZicht-pakket
V.a. €750,- / maand*
Gaan bovenstaande pakketten jou de pet te boven en wil je graag 1 algmene campagne draaien op Instagram en/of Facebook? Dan hebben we nog een Basic pakket. Voor 250 euro per maand draaien we een naamsbekendheid, verkeer of betrokkenheid campagne voor je. Hierbij ontvang je een basisrapportage.
* Onze maandtarieven zijn exclusief advertentiebudget. Samen met onze online marketeers bepaal jij het advertentiebudget dat het meest geschikt is voor jouw campagne(s).
Maandelijks opzegbaar.
In tegenstelling tot veel andere bureaus hebben al onze online marketing campagnes een standaard looptijd van 3 maanden, waarna onze samenwerking maandelijks opzegbaar is.
De reden dat wij deze drie maanden hanteren is omdat dit volgens ons het minimale termijn is waarop je onze campagne kan beoordelen. Door onze duidelijke werkwijze en ervaring kunnen wij in veel gevallen al tijdens het opzetten van de Google Ads campagne de resultaten in de goede richting sturen. Echter, kan het gebeuren dat het even duurt voordat wij de juiste knoppen gevonden hebben.
Onze campagnes zullen naar verloop van tijd, door het te blijven optimaliseren, steeds beter lopen. In de meeste gevallen zullen de eerste resultaten na drie maanden zichtbaar moeten zijn. Deze ruimte gunnen wij onszelf om de campagne werkend krijgen.
Wij hopen dat jij dat ook doet!
SEA uitbesteden kosten.
Zichtbaar24 is transparant over de kosten. Dat betekent dat jij altijd van tevoren weet hoeveel jij betaalt voor onze dienstverlening, zonder verborgen kosten!
Wij werken met all-in-pakketten die meeschalen met het advertentiebudget. Hoe hoger jouw gekozen advertentiebudget, hoe meer data wij binnen krijgen, des te meer ruimte en tijd wij nodig hebben om te optimaliseren.
Onze pakketten zijn erop gericht dat onze gecertificeerde Google Ads specialisten meerdere campagnes tegelijk kunnen monitoren. Dit bespaart kosten die wij weer doorbereken in onze pakketten. Hierdoor kunnen wij jou de scherpste prijzen bieden.
- Zeer scherp geprijsd;
- Geen verborgen kosten: wij bieden een all-in-pakket.
- Jouw pakket schaalt mee met jouw wensen.
SEA klantervaring.
- Evita, Communicatieadviseur
- Bas, Rij instructeur
- Wilma, Eigenaar
Dit vinden de mensen van SEA! Kom jij ook op de koffie?
Intake gesprek.
Nadat je voor één van de pakketten hebt gekozen beginnen wij met een intakegesprek. Dit is een gesprek van ongeveer een uur. Wij sturen op videogesprekken omdat is gebleken dat dit het ijs breekt tussen jou en onze Google Ads specialisten.
Als het ijs gebroken is zal de Google Ads specialist tijdens het gesprek dieper ingaan op jouw verwachtingen en bedrijfsvoering. Onze Google Ads specialist zal vaststellen wat jouw doelen zijn. Aankopen, belletjes, contacten of verkeer naar de website omvat meestal deze doelstelling. Het is erg belangrijk om jouw doel helder te hebben aangezien dit het meetpunt zal zijn waarop wij zullen optimaliseren.
Als de verwachtingen doorgesproken zijn en wij een goed beeld hebben van jouw bedrijf, je concurrenten en website, zullen wij aan de hand van jouw doelen Google Analytics en Google Tagmanager instellen. Deze zullen wij vervolgens koppelen aan jouw Google Ads account.
Gratis SEA consult.
Twijfel je nog of wil je meer informatie? Geen probleem! Wij bieden een gratis SEA consult aan. Wil jij weten of Google Ads uitbesteden iets voor jou is? En zo ja, waar jouw kansen liggen?
Onze gecertificeerde Google Ads specialisten helpen graag d.m.v. een gratis SEA consult. Hierin doen wij, samen met jou, een uitgebreide analyse en krijg je duidelijke inzichten in onbenutte kansen.
Het consult duurt ongeveer een half uur en zal eindigen met concrete adviespunten. Na het consult zullen wij een prognose maken van de resultaten van onze Google Ads campagne en je op basis van die data een voorstel doen voor één van onze pakketten.
- Uitgebreide analyse.
- Telefonische toelichting met een Google Ads specialist.
- Krijg inzicht in onbenutte kansen.
- Gratis prognose op maat achteraf.
Content marketing bij Zichtbaar24
Welkom bij Zichtbaar24! Hét marketing bureau uit Groningen. Onze diverse dienstverlening zorgt ervoor dat er voor elk marketingdoeleinden een effectieve aanpak is. Zo hebben wij verschillende mediapartners en content experts die ervoor zorgen dat jouw organisatie meer merkbekendheid en verkeer genereert. Door het grote bereik van Zichtbaar24 en de online autoriteit van haar mediapartners bereik […]
Lees meer >De voordelen van content marketing
Content marketing is een strategie die aanzienlijke voordelen biedt voor bedrijven van elke omvang. Hieronder hebben wij enkele kernpunten die de waarde van content marketing onderstrepen, voor je opgesomd. Wil jij ook meer weten over de voordelen van content marketing? Lees dan snel verder. Voordelen van content marketing opgesomd Verbeterde zichtbaarheid en autoriteit: Door waardevolle […]
Lees meer >Waarom is een mobile responsive design voor de website zo belangrijk?
Sinds 1 juli 2019 hanteert Google Search de ‘Mobile-first Indexing’ voor nieuwe websites, dan wel websites die tot dat moment onbekend waren voor de zoekmachine. De ingreep heeft het online landschap ingrijpend veranderd, want de focus ligt inmiddels primair op mobiele websites. Logisch, want we zoeken met zijn allen steeds vaker op onze mobiel of […]
Lees meer >Hoe bepaal je de doelgroep van een Facebook campagne?
In onze vorige blog richtlijnen voor het opzetten van een Facebook campagne hebben we aandacht besteed aan de richtlijnen van het opzetten van een Facebook-campagne, waarin we al kort het belang van de keuze voor de juiste doelgroep beschreven. Vandaag gaan we dieper in op de verschillende soorten doelgroepen waar je uit kunt kiezen wanneer […]
Lees meer >Technische SEO: wat heeft de meeste prioriteit?
Technische SEO is een ruim begrip en bestaat uit meerdere elementen. Door technische SEO op verschillende niveaus consequent en passend door te voeren, kan je ervoor zorgen dat je website beter presteert in de zoekmachine. Wel is er sprake van prioritering binnen het technische vlak van SEO. Waar leg je de nadruk op, en welke […]
Lees meer >Het verschil tussen User Experience en User Interface
Meer dan ooit kijken zoekmachines naar de user experience van een website. De gebruiksvriendelijkheid van een website wordt gebaseerd op twee factoren, welke nogal eens door elkaar worden gebruikt: UX en UI. Beide hebben invloed op de look & feel van een website, en zijn min of meer complementair aan elkaar. Bovendien speelt de Mobile-first […]
Lees meer >Richtlijnen voor het opzetten van een Facebook campagne
In 2022 zijn er nog altijd 10.3 miljoen actieve Facebook gebruikers in Nederland, waarvan 6.9 miljoen gebruikers zelfs dagelijks actief zijn. Hierdoor is Facebook nog steeds 1 van de grootste social media platformen van Nederland. Een Facebook campagne is een effectieve manier om de juiste doelgroep te bereiken en het bewust maken van de behoefte […]
Lees meer >Marketing om je webshop winstgevend te maken
In 2020 werden er 47% meer webwinkels opgericht ten opzichte van het jaar daarvoor. Met een sterke groei van het aantal oprichtingen in de handel, is dit inmiddels de branche met de meeste bedrijfsoprichtingen in Nederland. Het laat zien dat we meer dan ooit investeren in webshops. Voor veel ondernemers is een webshop de oplossing […]
Lees meer >Het verschil tussen ROAS en POAS
De stap van ROAS naar POAS. Het is één van de 5 Google Ads trends in 2022 die we in onze vorige blok beschreven. E-commerce bedrijven spenderen maandelijks duizenden euro’s aan advertenties. Het behoeft zodoende geen verklaring dat efficiency voor deze bedrijven een belangrijke rol speelt. Campagnes worden opgezet, geanalyseerd, onderbroken, geoptimaliseerd en mogelijk zelfs […]
Lees meer >Facebook vacaturemarketing: op zoek naar onderwijsprofessionals?
Het onderwijs ligt de laatste jaren onder een vergrootglas. De lerarentekorten lopen op, hetgeen een negatief effect heeft op de algemene kwaliteit van het onderwijs. Voorbeelden waarin scholen een klas naar huis hebben moeten sturen, als gevolg van het ontbreken van adequate invalkrachten, zijn daarvan een teken aan de wand. Geen goed teken, want goed […]
Lees meer >Is adverteren op social media interessant?
Twijfel je als bedrijf over de keuze om te adverteren op social media? We worden steeds vaker gebeld door ondernemers die hier meer over willen weten. Dat social media platformen miljoenen mensen aantrekken is reeds bekend; nu wil je nog weten hoe jij daar als bedrijf optimaal van kunt profiteren. Als antwoord op de vraag […]
Lees meer >Content optimalisatie: waardevol of tijdverspilling?
Content is de hoeksteen van elke website. Voor bedrijven is het essentieel om tekst en doelgroep op elkaar aan te laten sluiten. Het nodeloos delen van content is een veelgemaakte fout; een overkill aan tekst zorgt lang niet altijd voor het gewenste effect. Het helpt je website een hogere positie te bemachtigen, maar de leesbaarheid […]
Lees meer >De 7 valkuilen van Google Ads
Voor ondernemers is Google Ads het ideale platform om product of dienst te matchen met de doelgroep. We begeven ons collectief steeds vaker online. Hier prominent naar voren komen is dus cruciaal. Maar hoe doe je dat goed, zonder dat het te veel geld kost? Google Ads is een aantrekkelijk platform, maar het kent ook […]
Lees meer >Zoekwoorden in een Adwords campagne
Een Adwords campagne is betaald, en daarom draait alles hier om rendement en het maken van de juiste keuzes. Om een campagne zo effectief mogelijk te laten verlopen, zijn met name zoekwoorden cruciaal. De geselecteerde zoekwoorden bepalen de groei van online verkeer, en de relevantie hiervan, richting jouw website. Maar hoe bepaal je de juiste […]
Lees meer >Waar moet een zakelijke website aan voldoen?
In 2018 meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat 94 procent van alle bedrijven in Nederland een eigen website had. Ook groeide het aantal geregistreerde .nl domeinnamen tussen het eerste en derde kwartaal met 2 procent. Dat een zakelijke website inmiddels een vereiste is voor de bereikbaarheid van je bedrijf is een gegeven. […]
Lees meer >5 tips voor een succesvolle Google Ads campagne
Google Ads is voor de meeste bedrijven een zinvolle investering. Aangezien de top 3 van de zoekresultaten goed is voor circa 75% van alle clicks, is het cruciaal om hier met jouw website naar voren te komen. Een positie buiten de eerste pagina van de zoekresultaten kan al helemaal niet! Genoeg reden om een Google […]
Lees meer >5 online marketing trends in 2022
Online marketing is altijd onderhevig aan verandering, maar in 2022 verwachten we enkele grote veranderingen. Een deel daarvan is al aangekondigd, en sommige trends en wijzigingen zullen als een verrassing komen voor de meeste lezers. Het is weer tijd voor een vooruitblik op het nieuwe jaar. Bereid je voor op de grote veranderingen in Google […]
Lees meer >De 5 stappen van een sterke Facebook advertentie
Adverteren op Facebook kan zomaar eens een goudmijntje zijn voor jouw bedrijf. Vooraf heb je een advertentiedoel geformuleerd, en nu ben je vooral benieuwd hoe je die doelstelling gaat behalen. Het ontwikkelen van een efficiënte campagne, één waarbij de Return On Investment (ROI) zo hoog mogelijk ligt, kan een uitdaging zijn. Wil je een succesvolle […]
Lees meer >5 Google Ads trends in 2022 die je moet kennen
Traditioneel bespreken we bij de start van het kalanderjaar de Google Ads trends. Zijn de trends in lijn met het afgelopen jaar, en wat ligt er op de planken? Een trend die de laatste jaar tot standaard is verheven, is het gegeven dat bedrijven steeds meer budget vrijmaken voor online reclame. Alleen al in het […]
Lees meer >Wat is SEA?
De zoekopdracht ‘wat is SEA?’ wordt maandelijks honderden keren gebruikt, dus het is logisch wanneer je deze term nog niet zo goed kent. SEA staat voor Search Engine Advertising, of zoals we het hier zeggen: zoekmachine adverteren. Het betreft het adverteren op zoekwoorden- en termen, waarmee je als bedrijf gevonden wilt worden in de zoekmachine. […]
Lees meer >Hoe verbeteren interne links de structuur van je webshop?
Ben jij in het afgelopen jaar een eigen webshop begonnen, of wil je misschien binnenkort een webwinkel starten? Je bent zeker niet de enige. Het aantal Nederlandse webshops is in de afgelopen jaren sterk gegroeid. Met de toenemende concurrentie in webwinkels is het belangrijk jezelf te onderscheiden. Hoe zorg je binnen een webshop voor de […]
Lees meer >SEO voor bedrijven
Search Enigene Optimization (SEO) is een term die we vaak tegenkomen in de marketingwereld, maar waar staat dit precies voor? SEO mogen we vrij vertalen als ‘zoekmachine optimalisatie’. Door alle facetten van dit principe correct en consistent toe te passen, realiseer je een verbeterde vindbaarheid van jouw website in de zoekmachine. Steeds meer bedrijven investeren […]
Lees meer >Facebook Advertising voor bedrijven
Is adverteren op Facebook iets voor jouw bedrijf? De mogelijkheden van dit platform worden onvoldoende benut, en dat is een gemiste kans. Je hebt op Facebook talrijke opties om je doelgroep, locatie en doelstellingen vorm te geven. Heb je moeite om je doelgroep te bereiken? Niet op Facebook! In deze blog vertellen we je waarom […]
Lees meer >Vijf voordelen van Social Ads voor bedrijven
Wat zijn de voordelen van Social Ads voor bedrijven? Met miljoenen actieve gebruikers, alleen al in Nederland, zijn social media voor bedrijven steeds vaker onderdeel van de marketingstrategie. Door te adverteren op Facebook, Twitter of Instagram bereik je al gauw honderdduizend mensen. Het zijn platformen die dagelijks worden bezocht, en dat op vrijwel ieder moment […]
Lees meer >Vacaturemarketing: zo vind je de beste kandidaten
Om meer en vooral betere kandidaten te vinden voor een openstaande vacature, maken bedrijven steeds vaker gebruik van vacaturemarketing. Marketing is in dit geval een zeer breed begrip: het gaat niet alleen over de instrumenten die men inzet om een geschikte kandidaat te vinden, maar ook over de data die hieruit voortkomen. Denk aan het […]
Lees meer >Afbeeldingen optimaliseren voor de zoekmachine
Afbeeldingen zijn van grote invloed op de kwaliteit van een website. Bij het analyseren van een website letten zoekmachines niet alleen op de content, maar wordt ook beeldmateriaal geanalyseerd. Waar moet een afbeelding aan voldoen, en hoe komt het dat ‘image optimization’ bepalend is voor de kwaliteit van je website? Invloed afbeelding op PageRank PageRank […]
Lees meer >3 voordelen van display advertising
en nieuwe campagne of propositie: jouw bedrijf verdient online zichtbaarheid. Hiervoor dienen verschillende instrumenten, waarvan display advertising er één is. Met deze marketingtool is iets vreemds aan de hand, want display advertising wordt zowel onderschat als overschat. De reden daarvoor is de verwachting die men heeft. Het gebruiken van een banner zorgt namelijk primair voor […]
Lees meer >Een nulmeting op de eigen website
Wat is een nulmeting? En.. is een nulmeting relevant? Laten we maar direct met de deur in huis vallen: zeker! Een nulmeting hoeft niet iedere maand uitgevoerd te worden, maar het biedt absoluut houvast voor de organisatie. Je raakt bekend met de huidige kwaliteit van je website, en kunt zo beter naar een gemeenschappelijk doel […]
Lees meer >Wat zijn backlinks en hoe beïnvloeden ze je website?
Voor de autoriteit van een website spelen inkomende links, ook wel backlinks genoemd, een bepalende rol. Wat zijn dit precies? Backlinks zijn referenties vanaf een andere website, welke naar een pagina op jouw website verwijzen. In de ideale situatie komen deze ‘one way links’ op natuurlijke wijze tot stand, en anders is het mogelijk om […]
Lees meer >Kleine Investeringsaftrek: wat is het en wat kun je ermee?
De kleine investeringsaftrek, afgekort KIA, is een regeling voor ondernemers. Hiermee mag je een deel van je investering aftrekken van de winst, hetgeen zorgt voor een belastingvoordeel. De regeling is voor iedere ondernemer, maar wordt met name door de startende ondernemer gebruikt. Niet iedere ondernemer is op de hoogte van het bestaan van de KIA, […]
Lees meer >Hoe werkt linkbuilding – werken aan een sterk linkprofiel
Ben je eigenaar van een website? Dan is het voor jou belangrijk om goed te worden gevonden door de online doelgroep. Een beproefde methode om de vindbaarheid van je website in de zoekmachine te verbeteren is linkbuilding. Linkbuilding bestaat al jaren, maar er is veel veranderd omtrent de kwaliteit en invulling van het concept, namelijk […]
Lees meer >Dilemma: u of je op de website?
Het is het ultieme dilemma voor beheerders van een eigen website: gebruiken we ‘u’ of ‘je’ als aanspreekvorm voor onze bezoekers? In deze blog gebruiken we voor het gemak ‘je’, maar dat wil niet per definitie zeggen dat dit ‘de standaard’ hoort te zijn. Wat zorgt ervoor dat de bezoeker op de juiste manier wordt […]
Lees meer >De voordelen van een sterke landingspagina
Een landingspagina is de plek waar bezoekers je website binnenkomen. In algemene zin is dit voor een website de homepage, maar binnen de marketing gaat het vaak om een speciaal ingerichte pagina die bezoekers moeten activeren om een actie te ondernemen. Net als het ontwerp van een advertentie, is ook de keuze voor een geschikte […]
Lees meer >4 tips voor de beste zoekwoorden advertentie
Het is één van de meest waardevolle tools om meer bezoekers naar een website te sturen: Google Ads. De zoekmachine, en met name die van Google, wordt dagelijks door duizenden zzp’ers en bedrijven gebruikt. Adverteren via Google is zeer toegankelijk; kwaliteit blijft een belangrijk punt. Is het je al eens opgevallen dat bepaalde namen stelselmatig […]
Lees meer >SEO: focus op leesbaarheid
Iedereen met een eigen website zal beamen dat het belangrijk is om organisch goed vindbaar te zijn voor de doelgroep. Het is een goedkope manier om bezoekers naar je website te trekken; goedkoper ten opzichte van adverteren. Search Engine Optimization, kortweg SEO, is wat dat betreft een zeer breed begrip. Veel mensen zullen binnen een […]
Lees meer >Instagram voor bedrijven
Het online platform Instagram vond ooit zijn oorsprong in social media, maar steeds vaker wordt dit kanaal gebruikt als marketinginstrument. Tegenwoordig zijn er diverse bedrijven die subtiel, of juist helemaal niet subtiel gebruikmaken van de mogelijkheden. Een bedrijf doet dit middels een eigen kanaal, maar ook door als merk zichtbaar te zijn. Hierbij wordt bijvoorbeeld […]
Lees meer >Hoe werkt het algoritme van Google?
Ben je inmiddels bekend met Search Engine Optimization, kortweg SEO? Dan wil je ongetwijfeld ook meer weten over het algoritme van een zoekmachine. Deze bepaalt hoe goed een pagina daadwerkelijk presteert. Het algoritme is een stukje software met doorlopend variabele richtlijnen. Aangezien de richtlijnen periodiek wijzigen, is het belangrijk om je website up-to-date te houden. […]
Lees meer >Introductie in Google Analytics
In het bedrijfsleven is Google Analytics inmiddels onmisbaar. De data uit dit programma helpt bedrijven om verbanden te ontdekken, relevante data te ontvangen over bezoekers van de website en essentiële statistieken mee te nemen in toekomstige beslissingen. Het Analytics pakket van Google is volledig gratis, en dit is de plek waar statistieken en data van […]
Lees meer >Display advertising: awareness én sales
Tijdens het surfen op internet komen we dagelijks in aanraking met diverse vormen van display advertising. Het gaat hierbij om advertising door middel van banners op websites, social media en video’s. Een banner is onder verschillende formaten op te maken, en zodoende responsive te maken voor zowel mobile- als desktop gebruikers. Veel bedrijven zien in […]
Lees meer >Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom
Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste die het zich afvraagt: hoe komt het toch dat de data vanuit Facebook Business niet strookt met data binnen Google Analytics? In de B2B-markt is ‘meten’ cruciaal. Voor jezelf én voor je klanten. Met een eigen bedrijfspagina op Facebook is dit eveneens mogelijk, namelijk […]
Lees meer >Banners: functioneel en efficiënt
In de tijd tussen ‘brand awareness’ en ‘verkoop’ doorloopt een klant verschillende fasen. Zichtbaarheid is een cruciale factor om merkbekendheid op te bouwen, direct in de eerste fase van de customer journey. Is jouw merk niet zichtbaar, dan loop je mogelijke klandizie mis. Zonde! Online zichtbaarheid creëer met een banner. Hate them or love them; […]
Lees meer >4 online marketing trends in 2021
Vergeet 2020: wat worden de online marketing trends in 2021? Als bedrijf is vooruitkijken belangrijk, want hoe ga jij je doelgroep volgend jaar nóg beter bereiken? Ondanks dat 2020 als jaar alles behalve ‘normaal’ is verlopen, is toch sprake van trends en verschuivingen. Zo kenmerkt 2020 zich als jaar waarin Responsive Ads hun definitieve intrede […]
Lees meer >Het verschil tussen retargeting en remarketing
Een bezoeker betreedt je website zonder een aankoop. Helaas, je hebt geen conversie afgedwongen. Dit kan twee dingen betekenen: de bezoeker is in zijn geheel niet meer geïnteresseerd in je product of diensten (1), of bezoekers zijn wel geïnteresseerd, maar willen eerst verder kijken (2). In het tweede geval loont het de moeite om deze […]
Lees meer >De kracht van social media marketing
Social media marketing staat voor de inzet van social mediakanalen als onderdeel van de marktbenadering. Het sociale medium biedt veel mogelijkheden om campagnes af te stemmen op een gesegmenteerde doelgroep. Tegelijk is dit nog altijd de plek waar de meeste actieve volgers van jouw merk te vinden zijn, en waar je een eigen community kunt […]
Lees meer >De voordelen van onderwijs marketing
Onderwijs marketing: het is een steeds relevanter concept. De invloed van marketing binnen het onderwijs neemt de laatste jaren toe. Terecht, want onbedoeld nemen de kosten in het onderwijs flink toe, zonder dat dit de algemene kwaliteit ten goede komt. Ook zorgen personeelstekorten ervoor dat een school steeds meer moeite heeft om geschoold personeel voor […]
Lees meer >TikTok voor bedrijven
We lezen de laatste tijd steeds meer over de app TikTok. Deze social media app heeft inmiddels zoveel volgers, dat ze praktisch mogen worden gerekend naast andere social media als Facebook en Twitter. Waar komt TikTok ineens vandaan? In september 2016 lanceerde ByteDance zijn sociale video-app Douyin in China. Een jaar later breidden ze de […]
Lees meer >H1, H2 en H3: het belang van heading tags voor SEO
Heading tags worden ook wel de kopteksten van een artikel genoemd. Door de H1, H2 en H3 consistent toe te passen binnen de content, verbeter je de kwaliteit in termen van SEO. Het resultaat van heading tags is evident: het geeft structuur aan de tekst, zowel voor de lezer, als ook voor de ‘bot’ van […]
Lees meer >Bedrijven en social media: kans of bedreiging?
Social media is voor bedrijven een relevant onderdeel geworden van de marketingstrategie. Het biedt snelle mogelijkheden om de doelgroep te bereiken. Op wat voor manier en met welk doel, dat verschilt per ondernemer. Social media kent met al haar diverse platformen veel kansen, maar er zijn ook valkuilen. Wat zijn de meest gebruikte social media […]
Lees meer >8 tips voor het opzetten van Google mijn bedrijf
8 tips voor het opzetten van Google mijn bedrijf in 2022 Google mijn bedrijf, ook wel Google my business of Google places genoemd, is opgezet voor fysieke winkels om lokaal beter vindbaar te worden. Tegenwoordig zijn er echter veel meer voordelen die uit Google mijn bedrijf kunnen worden gehaald. Maar wat zijn nu deze voordelen […]
Lees meer >Het verschil tussen ROAS en POAS.
De stap van ROAS naar POAS. Het is één van de 5 Google Ads trends in 2022 die we in onze vorige blok beschreven. E-commerce bedrijven spenderen maandelijks duizenden euro’s aan advertenties. Het behoeft zodoende geen verklaring dat efficiency voor deze bedrijven een belangrijke rol speelt. Campagnes worden opgezet, geanalyseerd, onderbroken, geoptimaliseerd en mogelijk zelfs […]
Lees meer >De 7 Google ads trends die je moet weten.
De 7 valkuilen van Google Ads Voor ondernemers is Google Ads het ideale platform om product of dienst te matchen met de doelgroep. We begeven ons collectief steeds vaker online. Hier prominent naar voren komen is dus cruciaal. Maar hoe doe je dat goed, zonder dat het te veel geld kost? Google Ads is een […]
Lees meer >Waar moet een zakelijke website aan voldoen?
Waar moet een zakelijke website aan voldoen? In 2018 meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat 94 procent van alle bedrijven in Nederland een eigen website had. Ook groeide het aantal geregistreerde .nl domeinnamen tussen het eerste en derde kwartaal met 2 procent. Dat een zakelijke website inmiddels een vereiste is voor de bereikbaarheid van […]
Lees meer >Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom
Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste die het zich afvraagt: hoe komt het toch dat de data vanuit Facebook Business niet strookt met data binnen Google Analytics? In de B2B-markt is ‘meten’ cruciaal. Voor jezelf én voor je klanten. […]
Lees meer >Gewoon doen.
Google is de krachtigste zoekmachine ter wereld! Met meer dan 60 miljard zoekopdrachten is het niet meer weg te denken. Google Ads biedt de mogelijkheid jouw bedrijf te tonen bij de meest relevante zoektermen. Zichtbaar24 bouwt succesvolle Google Ads campagnes! Door onze vakkennis, gecertificeerde professionals, strakke werkwijze en scherpe prijzen zijn wij het beste online marketing bureau om jouw campagne aan uit te besteden. Wij bieden altijd transparantie over onze pakketten en werkwijze en door onze Google Partner status kan jij ook genieten van extra voordelen die daarmee gepaard gaan. Waar wacht je nog op? Klik direct. Nu ook met een gratis en vrijblijvend consult!
- Onze missie is jou ontzorgen.
- De scherpste prijzen vind je bij Zichtbaar24.
- Geen verborgen kosten.
- Je hebt altijd een eigen contactpersoon.
- Wij bieden transparantie in pakketten en werkwijze.
- Certificering onder onze werknemers is een verplichting!
Veelgestelde vragen – Google Ads uitbesteden.
Google Ads is een advertentieprogramma waarmee je als bedrijf kunt adverteren binnen de zoekmachine of het Google Netwerk via zoekwoorden advertenties, display advertising, video ads of shopping-campagnes. Je kunt voor meerdere doeleinden adverteren via Google ads. Denk hierbij aan weergaven, leads of aankopen
SEA staat voor Search Engine Advertising, onderdeel van Google Ads. Je kiest hier voor adverteren op zoekwoorden, met als doel bovenaan te komen in de Google zoekmachine. Hoe meer concurrentie op de zoekwoorden, hoe meer je moet betalen per klik. Daarnaast wordt de kwaliteitsscore meegerekend. Deze wordt bepaald door relevantie (hoe relevant is jouw webpagina voor het zoekwoord) hoe beter de kwaliteit, hoe minder je hoeft te betalen per klik. Voordat je met SEA aan de slag gaat is het belangrijk dat je goed weet wat je winst per product is, en of het voordelig zou kunnen zijn om met deze producten te adverteren.
Google Ads uitbesteden zorgt ervoor dat jij geen tijd en overbodig budget hoeft te besteden aan dingen die niet leiden tot het gewenste resultaat. Bij Zichtbaar24 staat een team van specialisten klaar die continu de campagnes in de gaten houden en kunnen bijsturen waar dat nodig is. Ook zijn de maandelijkse rapportages uitgebreider dan die van Google zelf, waardoor je meteen kunt zien wat de resultaten zijn, wat deze hebben gekost en wat ze hebben opgeleverd! Jouw campagne bereikt een doelgroep die actief op zoek is naar een duidelijke behoefte doordat ze hier bewust naar opzoek zijn.
De afkorting CPC betekent Cost Per Click. Het is de prijs voor één click op de advertentie. Je kunt deze ‘klikprijs’ helemaal vrijlaten, maar dan loop je wel het risico dat je te veel geld uitgeeft ten opzichte van de Return On Investment (ROI). We kiezen daarom vaker voor een max-CPC. Wanneer je een max-CPC instelt, zullen de kosten per click nooit hoger uitvallen dan dat bedrag. In praktijk zullen deze kosten vaak lager uitvallen. Dit noemen we het werkelijke -CPC
Google Ads uitbesteden zorgt ervoor dat jij geen tijd en overbodig budget hoeft te besteden aan dingen die niet leiden tot het gewenste resultaat. Bij Zichtbaar24 staat een team van specialisten klaar die continu de campagnes in de gaten houden en kunnen bijsturen waar dat nodig is. Ook zijn de maandelijkse rapportages uitgebreider dan die van Google zelf, waardoor je meteen kunt zien wat de resultaten zijn, wat deze hebben gekost en wat ze hebben opgeleverd! Jouw campagne bereikt een doelgroep die actief op zoek is naar een duidelijke behoefte doordat ze hier bewust naar opzoek zijn.
Bij MediaGarant kiezen we voor verschillende pakketten. Ieder bedrijf kan zodoende haar eigen budget bepalen. Binnen dat budget verzorgen we voor jou het optimale resultaat.
De kosten van Google ads worden bepaald door CPC (cost per click). De CPC wordt dan weer bepaald door de concurrentie op het zoekwoord en de kwaliteitsscore van jouw advertentie. Bij Zichtbaar24 werken wij met pakketten variërend van 195,- euro per maand tot en met pakketten van 945,- euro per maand aan servicekosten. Dit is afhankelijk van het advertentiebudget waarmee je wil gaan adverteren. Hoe hoger dit advertentiebudget, hoe hoger de complexiteit van de campagne.
De opstartfase van een Google Ads campagne is cruciaal. Hierin bepalen we wat je doelgroep en doelstelling is, welke zoekwoorden je wilt gebruiken en wat de biedstrategie gaat worden. Nadat we een uitgebreide markt, - concurrentie- en zoekwoordenanalyse hebben uitgevoerd, is alles gereed om de campagne te starten. Vervolgens zal optimalisatie ervoor zorgen dat je de best mogelijke resultaten ontvangt, ongeacht het budget dat je wenst te gebruiken. Optimalisatie bestaat uit het selecteren van de beste zoektermen, verwijderen van minder goed scorende advertenties en het bijsturen van de biedstrategie. Daarmee groeit het resultaat van jouw campagne gedurende de looptijd.
Na afloop van de campagne worden de resultaten nogmaals besproken, en kan je er als bedrijf voor kiezen de campagne te verlengen.
We zijn jou voor.
Wij zijn trots op al onze klanten! Benieuwd naar ons werk?
Wij delen graag onze kennis. Meld je aan voor onze updates.
ZICHTBAAR ONLINE RESULTAAT.
Diensten
Privacy Overview
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional Always active
Preferences
Statistics
Marketing
Daag ons vandaag nog uit!
Heb jij moeite met de zichtbaarheid van jouw bedrijf?
Dan is Zichtbaar24 er om jou te helpen. Laat jouw gegevens hieronder achter. Onze specialisten nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Daag ons vandaag nog uit met jouw vraagstuk!