Maak jouw bedrijf en haar boodschap bekender door
Content marketing.
Content marketing is een vorm van marketing waarbij de focus ligt op het maken en verstrekken van relevante content voor jouw publiek. Het doel? Ervoor zorgen dat jij jouw doelgroep op een (organische) wijze aantrekt en weet te behouden. Door content marketing op een frequente wijze in te zetten, kun jij de behoeftes en interesses van de potentiële doelgroep analyseren en vastleggen. Door jouw content hierop aan te passen, zal je er uiteindelijk in slagen om een publiek aan te trekken dat past bij de berichten die jij uitdraagt. Het gevolg: een groep mensen die jouw content interessant vinden en dus eerder een product of dienst zullen afnemen.
Vragen over content marketing?
Vraag het Fleur.
Merkbekendheid vergroten.
Daar waar je met diverse vormen van online marketing, zoals Google Ads en Social Ads, vaak aanstuurt op de directe verkoop van een dienst of product, doe je dit niet bij contentmarketing. In plaatst daarvan focus je je met content marketing meer op het vergroten van jouw merkbekendheid en -vertrouwen. Door een (mogelijke) klant van informatie te voorzien die deze persoon graag wil lezen of op organische wijze frequent voorbij ziet komen, zal de ‘likeability’ van jouw werk verhoogd worden.
Wat kan je verwachten?
- “Met onze transparantie, scherpe prijzen en persoonlijke benadering leveren wij de beste content marketing. Zo kun jij je focussen op wat jij het liefst doet.”
Diverse vormen van content marketing.
Contentmarketing kent veel verschillende vormen. Content is namelijk een groot verzamelwoord, waar divers materiaal onder valt. Bij Zichtbaar24 beschikken wij over onze Owned Media, waardoor wij zelf de controle hebben over de content plaatsingen die we aanbieden. Zoek jij dus een partij voor online contentmarketing? Dan zit je bij ons goed. Bij ons kun je gebruik maken van verschillende vormen van content marketing. Hiernaast hebben we een selectie overzichtelijk voor je op een rijtje gezet. Staat jouw beoogde vorm van content marketing er niet tussen? Geen zorgen. We beheren ons eigen netwerk aan nationale gidsen en andere relevante websites. Hierdoor hebben wij zelf de controle over welke vormen van marketing bij ons op de sites mogelijk zijn. Neem dus zeker contact op als je gebruik wilt maken van een andere vorm van contentmarketing!
Een webvertorial (digitale advertorial) is een
redactioneel stuk met een commerciële insteek.
Graag ontvangen we jouw artikel in de volgende
opbouw: een informatieve inleiding van maximaal
330 tekens met daarin de belangrijkste informatie,
gevolgd door één of twee alinea's (body) met de
overige informatie die van belang is voor jouw
webvertorial. Het is ook mogelijk om een video te
integreren in de tekst, maar een webvertorial mag
niet alleen uit een video bestaan.
Met een opiniestuk kun je op een ludieke wijze jouw
boodschap uitdragen. Wil je als organisatie jouw visie
delen zonder dat dit een structureel karakter hoeft
te hebben? Neem dan ruimte voor een blog af.
Jouw vacature breng je gemakkelijk onder de
aandacht in onze vacaturebank. Via een eigen inlog kun je zelf jouw vacature plaatsen, met een link
naar de (sollicitatie)pagina. Je kunt er ook voor
kiezen om niet door te linken naar jouw eigen
website, maar de gehele vacaturetekst op onze
pagina te tonen.
Een aankondiging van een evenement of
gebeurtenis kun je plaatsen in de agenda. Uiteraard met externe link naar jouw bedrijf, de organisatie of locatie van het evenement!
Een banner op de voor- of sectiepagina’s van een
van onze eigen websites trekt de aandacht van de lezers.
Banners kun je in verschillende formaten
aanleveren, afhankelijk van wat je wilt. De looptijd is
afhankelijk van het doel van de bannercampagne
en jouw wensen.
Doordat wij beschikken over onze eigen lezers en volgers, is het mogelijk om jouw boodschap nog extra naar buiten te brengen. Bijvoorbeeld door middel van een doorplaatsing op social media, waar we 150.000 volgers hebben. Of, wellicht wil je liever meegenomen worden in onze wekelijkse nieuwsbrief? Ook dat kan.
Wij bieden ook verschillende mogelijkheden voor linkbuilding. Zo staan we open voor kwalitatieve linkruils, maar kun je ook op aanvraag een link plaatsen in onze (bestaande) artikelen! Perfect voor jouw SEO-score en vindbaarheid in de zoekmachines dus.
Owned Media van Zichtbaar24
Zichtbaar24 beschikt over haar Owned Media. Ons aanbod bestaat uit:
Hierdoor hebben wij eigen vrijheid over de invullen en marketing mogelijkheden op onze sites. Welke content plaats jij binnenkort bij ons? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of bekijk direct onze uitgebreide tarievenkaart met aanlevervoorwaarden.
Content marketing voor linkbuilding.
Naast het creëren van meer naamsbekendheid en vertrouwen in jouw merk, product of dienst, doe je bij contentmarketing ook vaak aan linkbuilding. Linkbuilding is een cruciaal onderdeel van zoekmachineoptimalisatie (SEO), waarbij het doel is om links van andere websites naar jouw website te verkrijgen. Dit proces draagt bij aan de autoriteit, geloofwaardigheid en uiteindelijk de positie van een website in zoekmachineresultaten.
Duurzame vorm van marketing.
Door in te zetten op contentmarketing investeer je in een duurzame vorm van (online) marketing. Door consequent jouw content op de doelgroep aan te passen, zorg je voor algehele naamsbekendheid. Daar waar je bij advertenties enkel resultaten ziet zolang je een advertentiebudget hebt, is dit bij content marketing niet zo. Ook nog lang na de afname van een content plaatsing op bijvoorbeeld onze Owned Media profiteer je van voordelen. Zo genereer je een externe link van een website met een hoge domeinscore en profiteer je van SEO-optimalisatie. Daarnaast zorg je ervoor dat jouw bericht een groot publiek bereikt! De andere voordelen van content marketing lees je in de blog in onze kennisbank.
Gewoon doen.
Zichtbaar24 is er voor de content en online marketing voor jouw bedrijf, organisatie, stichting of instelling.
We bieden dienstverlening op verschillende marketingvlakken, namelijk Google Ads, Social Ads, vacaturemarketing, SEO-optimalisatie, website bouw en de verschillende soorten contentmarketing waar je zojuist over hebt gelezen.
Hoe mogen we jou binnenkort helpen?
- Onze missie is jou ontzorgen.
- De scherpste prijzen vind je bij Zichtbaar24.
- Geen verborgen kosten.
- Je hebt altijd een eigen contactpersoon.
- Wij bieden transparantie in pakketten en werkwijze.
- Certificering onder onze werknemers is een verplichting!
Content marketing bij Zichtbaar24
Welkom bij Zichtbaar24! Hét marketing bureau uit Groningen. Onze diverse dienstverlening zorgt ervoor dat er voor elk marketingdoeleinden een effectieve aanpak is. Zo hebben wij verschillende mediapartners en content experts die ervoor zorgen dat jouw organisatie meer merkbekendheid en verkeer genereert. Door het grote bereik van Zichtbaar24 en de online autoriteit van haar mediapartners bereik […]
Lees meer >De voordelen van content marketing
Content marketing is een strategie die aanzienlijke voordelen biedt voor bedrijven van elke omvang. Hieronder hebben wij enkele kernpunten die de waarde van content marketing onderstrepen, voor je opgesomd. Wil jij ook meer weten over de voordelen van content marketing? Lees dan snel verder. Voordelen van content marketing opgesomd Verbeterde zichtbaarheid en autoriteit: Door waardevolle […]
Lees meer >Waarom is een mobile responsive design voor de website zo belangrijk?
Sinds 1 juli 2019 hanteert Google Search de ‘Mobile-first Indexing’ voor nieuwe websites, dan wel websites die tot dat moment onbekend waren voor de zoekmachine. De ingreep heeft het online landschap ingrijpend veranderd, want de focus ligt inmiddels primair op mobiele websites. Logisch, want we zoeken met zijn allen steeds vaker op onze mobiel of […]
Lees meer >Hoe bepaal je de doelgroep van een Facebook campagne?
In onze vorige blog richtlijnen voor het opzetten van een Facebook campagne hebben we aandacht besteed aan de richtlijnen van het opzetten van een Facebook-campagne, waarin we al kort het belang van de keuze voor de juiste doelgroep beschreven. Vandaag gaan we dieper in op de verschillende soorten doelgroepen waar je uit kunt kiezen wanneer […]
Lees meer >Technische SEO: wat heeft de meeste prioriteit?
Technische SEO is een ruim begrip en bestaat uit meerdere elementen. Door technische SEO op verschillende niveaus consequent en passend door te voeren, kan je ervoor zorgen dat je website beter presteert in de zoekmachine. Wel is er sprake van prioritering binnen het technische vlak van SEO. Waar leg je de nadruk op, en welke […]
Lees meer >Het verschil tussen User Experience en User Interface
Meer dan ooit kijken zoekmachines naar de user experience van een website. De gebruiksvriendelijkheid van een website wordt gebaseerd op twee factoren, welke nogal eens door elkaar worden gebruikt: UX en UI. Beide hebben invloed op de look & feel van een website, en zijn min of meer complementair aan elkaar. Bovendien speelt de Mobile-first […]
Lees meer >Richtlijnen voor het opzetten van een Facebook campagne
In 2022 zijn er nog altijd 10.3 miljoen actieve Facebook gebruikers in Nederland, waarvan 6.9 miljoen gebruikers zelfs dagelijks actief zijn. Hierdoor is Facebook nog steeds 1 van de grootste social media platformen van Nederland. Een Facebook campagne is een effectieve manier om de juiste doelgroep te bereiken en het bewust maken van de behoefte […]
Lees meer >Marketing om je webshop winstgevend te maken
In 2020 werden er 47% meer webwinkels opgericht ten opzichte van het jaar daarvoor. Met een sterke groei van het aantal oprichtingen in de handel, is dit inmiddels de branche met de meeste bedrijfsoprichtingen in Nederland. Het laat zien dat we meer dan ooit investeren in webshops. Voor veel ondernemers is een webshop de oplossing […]
Lees meer >Het verschil tussen ROAS en POAS
De stap van ROAS naar POAS. Het is één van de 5 Google Ads trends in 2022 die we in onze vorige blok beschreven. E-commerce bedrijven spenderen maandelijks duizenden euro’s aan advertenties. Het behoeft zodoende geen verklaring dat efficiency voor deze bedrijven een belangrijke rol speelt. Campagnes worden opgezet, geanalyseerd, onderbroken, geoptimaliseerd en mogelijk zelfs […]
Lees meer >Facebook vacaturemarketing: op zoek naar onderwijsprofessionals?
Het onderwijs ligt de laatste jaren onder een vergrootglas. De lerarentekorten lopen op, hetgeen een negatief effect heeft op de algemene kwaliteit van het onderwijs. Voorbeelden waarin scholen een klas naar huis hebben moeten sturen, als gevolg van het ontbreken van adequate invalkrachten, zijn daarvan een teken aan de wand. Geen goed teken, want goed […]
Lees meer >Is adverteren op social media interessant?
Twijfel je als bedrijf over de keuze om te adverteren op social media? We worden steeds vaker gebeld door ondernemers die hier meer over willen weten. Dat social media platformen miljoenen mensen aantrekken is reeds bekend; nu wil je nog weten hoe jij daar als bedrijf optimaal van kunt profiteren. Als antwoord op de vraag […]
Lees meer >Content optimalisatie: waardevol of tijdverspilling?
Content is de hoeksteen van elke website. Voor bedrijven is het essentieel om tekst en doelgroep op elkaar aan te laten sluiten. Het nodeloos delen van content is een veelgemaakte fout; een overkill aan tekst zorgt lang niet altijd voor het gewenste effect. Het helpt je website een hogere positie te bemachtigen, maar de leesbaarheid […]
Lees meer >De 7 valkuilen van Google Ads
Voor ondernemers is Google Ads het ideale platform om product of dienst te matchen met de doelgroep. We begeven ons collectief steeds vaker online. Hier prominent naar voren komen is dus cruciaal. Maar hoe doe je dat goed, zonder dat het te veel geld kost? Google Ads is een aantrekkelijk platform, maar het kent ook […]
Lees meer >Zoekwoorden in een Adwords campagne
Een Adwords campagne is betaald, en daarom draait alles hier om rendement en het maken van de juiste keuzes. Om een campagne zo effectief mogelijk te laten verlopen, zijn met name zoekwoorden cruciaal. De geselecteerde zoekwoorden bepalen de groei van online verkeer, en de relevantie hiervan, richting jouw website. Maar hoe bepaal je de juiste […]
Lees meer >Waar moet een zakelijke website aan voldoen?
In 2018 meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat 94 procent van alle bedrijven in Nederland een eigen website had. Ook groeide het aantal geregistreerde .nl domeinnamen tussen het eerste en derde kwartaal met 2 procent. Dat een zakelijke website inmiddels een vereiste is voor de bereikbaarheid van je bedrijf is een gegeven. […]
Lees meer >5 tips voor een succesvolle Google Ads campagne
Google Ads is voor de meeste bedrijven een zinvolle investering. Aangezien de top 3 van de zoekresultaten goed is voor circa 75% van alle clicks, is het cruciaal om hier met jouw website naar voren te komen. Een positie buiten de eerste pagina van de zoekresultaten kan al helemaal niet! Genoeg reden om een Google […]
Lees meer >5 online marketing trends in 2022
Online marketing is altijd onderhevig aan verandering, maar in 2022 verwachten we enkele grote veranderingen. Een deel daarvan is al aangekondigd, en sommige trends en wijzigingen zullen als een verrassing komen voor de meeste lezers. Het is weer tijd voor een vooruitblik op het nieuwe jaar. Bereid je voor op de grote veranderingen in Google […]
Lees meer >De 5 stappen van een sterke Facebook advertentie
Adverteren op Facebook kan zomaar eens een goudmijntje zijn voor jouw bedrijf. Vooraf heb je een advertentiedoel geformuleerd, en nu ben je vooral benieuwd hoe je die doelstelling gaat behalen. Het ontwikkelen van een efficiënte campagne, één waarbij de Return On Investment (ROI) zo hoog mogelijk ligt, kan een uitdaging zijn. Wil je een succesvolle […]
Lees meer >5 Google Ads trends in 2022 die je moet kennen
Traditioneel bespreken we bij de start van het kalanderjaar de Google Ads trends. Zijn de trends in lijn met het afgelopen jaar, en wat ligt er op de planken? Een trend die de laatste jaar tot standaard is verheven, is het gegeven dat bedrijven steeds meer budget vrijmaken voor online reclame. Alleen al in het […]
Lees meer >Wat is SEA?
De zoekopdracht ‘wat is SEA?’ wordt maandelijks honderden keren gebruikt, dus het is logisch wanneer je deze term nog niet zo goed kent. SEA staat voor Search Engine Advertising, of zoals we het hier zeggen: zoekmachine adverteren. Het betreft het adverteren op zoekwoorden- en termen, waarmee je als bedrijf gevonden wilt worden in de zoekmachine. […]
Lees meer >Hoe verbeteren interne links de structuur van je webshop?
Ben jij in het afgelopen jaar een eigen webshop begonnen, of wil je misschien binnenkort een webwinkel starten? Je bent zeker niet de enige. Het aantal Nederlandse webshops is in de afgelopen jaren sterk gegroeid. Met de toenemende concurrentie in webwinkels is het belangrijk jezelf te onderscheiden. Hoe zorg je binnen een webshop voor de […]
Lees meer >SEO voor bedrijven
Search Enigene Optimization (SEO) is een term die we vaak tegenkomen in de marketingwereld, maar waar staat dit precies voor? SEO mogen we vrij vertalen als ‘zoekmachine optimalisatie’. Door alle facetten van dit principe correct en consistent toe te passen, realiseer je een verbeterde vindbaarheid van jouw website in de zoekmachine. Steeds meer bedrijven investeren […]
Lees meer >Facebook Advertising voor bedrijven
Is adverteren op Facebook iets voor jouw bedrijf? De mogelijkheden van dit platform worden onvoldoende benut, en dat is een gemiste kans. Je hebt op Facebook talrijke opties om je doelgroep, locatie en doelstellingen vorm te geven. Heb je moeite om je doelgroep te bereiken? Niet op Facebook! In deze blog vertellen we je waarom […]
Lees meer >Vijf voordelen van Social Ads voor bedrijven
Wat zijn de voordelen van Social Ads voor bedrijven? Met miljoenen actieve gebruikers, alleen al in Nederland, zijn social media voor bedrijven steeds vaker onderdeel van de marketingstrategie. Door te adverteren op Facebook, Twitter of Instagram bereik je al gauw honderdduizend mensen. Het zijn platformen die dagelijks worden bezocht, en dat op vrijwel ieder moment […]
Lees meer >Vacaturemarketing: zo vind je de beste kandidaten
Om meer en vooral betere kandidaten te vinden voor een openstaande vacature, maken bedrijven steeds vaker gebruik van vacaturemarketing. Marketing is in dit geval een zeer breed begrip: het gaat niet alleen over de instrumenten die men inzet om een geschikte kandidaat te vinden, maar ook over de data die hieruit voortkomen. Denk aan het […]
Lees meer >Afbeeldingen optimaliseren voor de zoekmachine
Afbeeldingen zijn van grote invloed op de kwaliteit van een website. Bij het analyseren van een website letten zoekmachines niet alleen op de content, maar wordt ook beeldmateriaal geanalyseerd. Waar moet een afbeelding aan voldoen, en hoe komt het dat ‘image optimization’ bepalend is voor de kwaliteit van je website? Invloed afbeelding op PageRank PageRank […]
Lees meer >3 voordelen van display advertising
en nieuwe campagne of propositie: jouw bedrijf verdient online zichtbaarheid. Hiervoor dienen verschillende instrumenten, waarvan display advertising er één is. Met deze marketingtool is iets vreemds aan de hand, want display advertising wordt zowel onderschat als overschat. De reden daarvoor is de verwachting die men heeft. Het gebruiken van een banner zorgt namelijk primair voor […]
Lees meer >Een nulmeting op de eigen website
Wat is een nulmeting? En.. is een nulmeting relevant? Laten we maar direct met de deur in huis vallen: zeker! Een nulmeting hoeft niet iedere maand uitgevoerd te worden, maar het biedt absoluut houvast voor de organisatie. Je raakt bekend met de huidige kwaliteit van je website, en kunt zo beter naar een gemeenschappelijk doel […]
Lees meer >Wat zijn backlinks en hoe beïnvloeden ze je website?
Voor de autoriteit van een website spelen inkomende links, ook wel backlinks genoemd, een bepalende rol. Wat zijn dit precies? Backlinks zijn referenties vanaf een andere website, welke naar een pagina op jouw website verwijzen. In de ideale situatie komen deze ‘one way links’ op natuurlijke wijze tot stand, en anders is het mogelijk om […]
Lees meer >Kleine Investeringsaftrek: wat is het en wat kun je ermee?
De kleine investeringsaftrek, afgekort KIA, is een regeling voor ondernemers. Hiermee mag je een deel van je investering aftrekken van de winst, hetgeen zorgt voor een belastingvoordeel. De regeling is voor iedere ondernemer, maar wordt met name door de startende ondernemer gebruikt. Niet iedere ondernemer is op de hoogte van het bestaan van de KIA, […]
Lees meer >Hoe werkt linkbuilding – werken aan een sterk linkprofiel
Ben je eigenaar van een website? Dan is het voor jou belangrijk om goed te worden gevonden door de online doelgroep. Een beproefde methode om de vindbaarheid van je website in de zoekmachine te verbeteren is linkbuilding. Linkbuilding bestaat al jaren, maar er is veel veranderd omtrent de kwaliteit en invulling van het concept, namelijk […]
Lees meer >Dilemma: u of je op de website?
Het is het ultieme dilemma voor beheerders van een eigen website: gebruiken we ‘u’ of ‘je’ als aanspreekvorm voor onze bezoekers? In deze blog gebruiken we voor het gemak ‘je’, maar dat wil niet per definitie zeggen dat dit ‘de standaard’ hoort te zijn. Wat zorgt ervoor dat de bezoeker op de juiste manier wordt […]
Lees meer >De voordelen van een sterke landingspagina
Een landingspagina is de plek waar bezoekers je website binnenkomen. In algemene zin is dit voor een website de homepage, maar binnen de marketing gaat het vaak om een speciaal ingerichte pagina die bezoekers moeten activeren om een actie te ondernemen. Net als het ontwerp van een advertentie, is ook de keuze voor een geschikte […]
Lees meer >4 tips voor de beste zoekwoorden advertentie
Het is één van de meest waardevolle tools om meer bezoekers naar een website te sturen: Google Ads. De zoekmachine, en met name die van Google, wordt dagelijks door duizenden zzp’ers en bedrijven gebruikt. Adverteren via Google is zeer toegankelijk; kwaliteit blijft een belangrijk punt. Is het je al eens opgevallen dat bepaalde namen stelselmatig […]
Lees meer >SEO: focus op leesbaarheid
Iedereen met een eigen website zal beamen dat het belangrijk is om organisch goed vindbaar te zijn voor de doelgroep. Het is een goedkope manier om bezoekers naar je website te trekken; goedkoper ten opzichte van adverteren. Search Engine Optimization, kortweg SEO, is wat dat betreft een zeer breed begrip. Veel mensen zullen binnen een […]
Lees meer >Instagram voor bedrijven
Het online platform Instagram vond ooit zijn oorsprong in social media, maar steeds vaker wordt dit kanaal gebruikt als marketinginstrument. Tegenwoordig zijn er diverse bedrijven die subtiel, of juist helemaal niet subtiel gebruikmaken van de mogelijkheden. Een bedrijf doet dit middels een eigen kanaal, maar ook door als merk zichtbaar te zijn. Hierbij wordt bijvoorbeeld […]
Lees meer >Hoe werkt het algoritme van Google?
Ben je inmiddels bekend met Search Engine Optimization, kortweg SEO? Dan wil je ongetwijfeld ook meer weten over het algoritme van een zoekmachine. Deze bepaalt hoe goed een pagina daadwerkelijk presteert. Het algoritme is een stukje software met doorlopend variabele richtlijnen. Aangezien de richtlijnen periodiek wijzigen, is het belangrijk om je website up-to-date te houden. […]
Lees meer >Introductie in Google Analytics
In het bedrijfsleven is Google Analytics inmiddels onmisbaar. De data uit dit programma helpt bedrijven om verbanden te ontdekken, relevante data te ontvangen over bezoekers van de website en essentiële statistieken mee te nemen in toekomstige beslissingen. Het Analytics pakket van Google is volledig gratis, en dit is de plek waar statistieken en data van […]
Lees meer >Display advertising: awareness én sales
Tijdens het surfen op internet komen we dagelijks in aanraking met diverse vormen van display advertising. Het gaat hierbij om advertising door middel van banners op websites, social media en video’s. Een banner is onder verschillende formaten op te maken, en zodoende responsive te maken voor zowel mobile- als desktop gebruikers. Veel bedrijven zien in […]
Lees meer >Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom
Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste die het zich afvraagt: hoe komt het toch dat de data vanuit Facebook Business niet strookt met data binnen Google Analytics? In de B2B-markt is ‘meten’ cruciaal. Voor jezelf én voor je klanten. Met een eigen bedrijfspagina op Facebook is dit eveneens mogelijk, namelijk […]
Lees meer >Banners: functioneel en efficiënt
In de tijd tussen ‘brand awareness’ en ‘verkoop’ doorloopt een klant verschillende fasen. Zichtbaarheid is een cruciale factor om merkbekendheid op te bouwen, direct in de eerste fase van de customer journey. Is jouw merk niet zichtbaar, dan loop je mogelijke klandizie mis. Zonde! Online zichtbaarheid creëer met een banner. Hate them or love them; […]
Lees meer >4 online marketing trends in 2021
Vergeet 2020: wat worden de online marketing trends in 2021? Als bedrijf is vooruitkijken belangrijk, want hoe ga jij je doelgroep volgend jaar nóg beter bereiken? Ondanks dat 2020 als jaar alles behalve ‘normaal’ is verlopen, is toch sprake van trends en verschuivingen. Zo kenmerkt 2020 zich als jaar waarin Responsive Ads hun definitieve intrede […]
Lees meer >Het verschil tussen retargeting en remarketing
Een bezoeker betreedt je website zonder een aankoop. Helaas, je hebt geen conversie afgedwongen. Dit kan twee dingen betekenen: de bezoeker is in zijn geheel niet meer geïnteresseerd in je product of diensten (1), of bezoekers zijn wel geïnteresseerd, maar willen eerst verder kijken (2). In het tweede geval loont het de moeite om deze […]
Lees meer >De kracht van social media marketing
Social media marketing staat voor de inzet van social mediakanalen als onderdeel van de marktbenadering. Het sociale medium biedt veel mogelijkheden om campagnes af te stemmen op een gesegmenteerde doelgroep. Tegelijk is dit nog altijd de plek waar de meeste actieve volgers van jouw merk te vinden zijn, en waar je een eigen community kunt […]
Lees meer >De voordelen van onderwijs marketing
Onderwijs marketing: het is een steeds relevanter concept. De invloed van marketing binnen het onderwijs neemt de laatste jaren toe. Terecht, want onbedoeld nemen de kosten in het onderwijs flink toe, zonder dat dit de algemene kwaliteit ten goede komt. Ook zorgen personeelstekorten ervoor dat een school steeds meer moeite heeft om geschoold personeel voor […]
Lees meer >TikTok voor bedrijven
We lezen de laatste tijd steeds meer over de app TikTok. Deze social media app heeft inmiddels zoveel volgers, dat ze praktisch mogen worden gerekend naast andere social media als Facebook en Twitter. Waar komt TikTok ineens vandaan? In september 2016 lanceerde ByteDance zijn sociale video-app Douyin in China. Een jaar later breidden ze de […]
Lees meer >H1, H2 en H3: het belang van heading tags voor SEO
Heading tags worden ook wel de kopteksten van een artikel genoemd. Door de H1, H2 en H3 consistent toe te passen binnen de content, verbeter je de kwaliteit in termen van SEO. Het resultaat van heading tags is evident: het geeft structuur aan de tekst, zowel voor de lezer, als ook voor de ‘bot’ van […]
Lees meer >Bedrijven en social media: kans of bedreiging?
Social media is voor bedrijven een relevant onderdeel geworden van de marketingstrategie. Het biedt snelle mogelijkheden om de doelgroep te bereiken. Op wat voor manier en met welk doel, dat verschilt per ondernemer. Social media kent met al haar diverse platformen veel kansen, maar er zijn ook valkuilen. Wat zijn de meest gebruikte social media […]
Lees meer >8 tips voor het opzetten van Google mijn bedrijf
8 tips voor het opzetten van Google mijn bedrijf in 2022 Google mijn bedrijf, ook wel Google my business of Google places genoemd, is opgezet voor fysieke winkels om lokaal beter vindbaar te worden. Tegenwoordig zijn er echter veel meer voordelen die uit Google mijn bedrijf kunnen worden gehaald. Maar wat zijn nu deze voordelen […]
Lees meer >Het verschil tussen ROAS en POAS.
De stap van ROAS naar POAS. Het is één van de 5 Google Ads trends in 2022 die we in onze vorige blok beschreven. E-commerce bedrijven spenderen maandelijks duizenden euro’s aan advertenties. Het behoeft zodoende geen verklaring dat efficiency voor deze bedrijven een belangrijke rol speelt. Campagnes worden opgezet, geanalyseerd, onderbroken, geoptimaliseerd en mogelijk zelfs […]
Lees meer >De 7 Google ads trends die je moet weten.
De 7 valkuilen van Google Ads Voor ondernemers is Google Ads het ideale platform om product of dienst te matchen met de doelgroep. We begeven ons collectief steeds vaker online. Hier prominent naar voren komen is dus cruciaal. Maar hoe doe je dat goed, zonder dat het te veel geld kost? Google Ads is een […]
Lees meer >Waar moet een zakelijke website aan voldoen?
Waar moet een zakelijke website aan voldoen? In 2018 meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat 94 procent van alle bedrijven in Nederland een eigen website had. Ook groeide het aantal geregistreerde .nl domeinnamen tussen het eerste en derde kwartaal met 2 procent. Dat een zakelijke website inmiddels een vereiste is voor de bereikbaarheid van […]
Lees meer >Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom
Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste die het zich afvraagt: hoe komt het toch dat de data vanuit Facebook Business niet strookt met data binnen Google Analytics? In de B2B-markt is ‘meten’ cruciaal. Voor jezelf én voor je klanten. […]
Lees meer >We zijn jou voor.
Wij zijn trots op al onze klanten! Benieuwd naar ons werk?
Wij delen graag onze kennis. Meld je aan voor onze updates.
ZICHTBAAR ONLINE RESULTAAT.
Diensten
Privacy Overview
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional Always active
Preferences
Statistics
Marketing
Daag ons vandaag nog uit!
Heb jij moeite met de zichtbaarheid van jouw bedrijf?
Dan is Zichtbaar24 er om jou te helpen. Laat jouw gegevens hieronder achter. Onze specialisten nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Daag ons vandaag nog uit met jouw vraagstuk!