Over onze
Accreditatie.
Als marketingbedrijf is Zichtbaar24 altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van online marketing. Daarnaast beschikken onze online marketing experts over diverse accreditaties. Hieronder vertellen we je er graag meer over!
Google Partner.
De Google Partner-badge is een certificering die wordt toegekend aan bedrijven en individuen. Zij hebben aangetoond dat ze de expertise hebben om effectieve campagnes op te zetten en te beheren op Google Ads, het advertentieplatform van Google. Om de Google Partner-badge te verdienen, moeten bedrijven en individuen voldoen aan een aantal vereisten. De vereisten zijn opgedeeld in drie categorieën, namelijk: prestaties, uitgaven en certificering.
Voor het onderdeel prestaties wordt er gekeken naar de optimalisatiescore. Het Google Ads-manageraccount, ofwel het advertentieaccount waar de accounts van onze klanten aan worden gekoppeld, dient te zijn geregistreerd bij Google Partners. Daarnaast geldt dat er een optimalisatiescore van minimaal 70% is vereist voor alle beheerde accounts en campagnes. Door dit prestatievereiste is het zeker dat de opgezette Google Ads-campagnes effectief zijn ingesteld en uitgevoerd. Hierdoor behalen de klanten de beste resultaten.
Het gestelde vereiste voor het onderdeel uitgaven is dat, bij het Google Partners geregistreerde Google Ads-manageraccount, gedurende 90 dagen lang minimaal $10.000 uitgeven wordt aan advertenties voor alle beheerde accounts samen.
Voor het onderdeel certificering wordt er gekeken naar de certificering van de accountstrategen. Van deze accountstrategen moet minimaal 50% gecertificeerd zijn in Google Ads. Daarnaast moet er ook minimaal één certificering zijn voor elk productgebied dat $500 of meer uitgeeft aan campagnes in 90 dagen.
Voordelen van Google Partner.
De voordelen van het verdienen van de Google Partner-badge zijn talrijk. Als een bedrijf de Google Partner-badge draagt, kunnen klanten er zeker van zijn dat ze werken met een team van experts die de kennis en ervaring hebben om effectieve campagnes te creëren en te beheren. Bovendien hebben Google Partners toegang tot exclusieve trainingen, tools en ondersteuning van Google, waardoor ze nog beter kunnen presteren voor hun klanten.
In het kort is de Google Partner-badge een teken van kwaliteit en betrouwbaarheid voor bedrijven en individuen die werken met Google Ads. Het is een erkenning van hun expertise en bewezen trackrecord van succes. Het biedt ook toegang tot exclusieve trainingen en ondersteuning van Google om hun prestaties nog verder te verbeteren.
Zichtbaar24 is in bezit van de Google Partner-badge. Hierdoor profiteer jij altijd van de uitgebreide en diverse kennis van onze SEA-specialisten. Daarnaast dienen zij continu hun competenties te onderhouden middels de Google certificeringen. Dit heeft als gevolg dat jouw campagnes altijd geoptimaliseerd kunnen worden naar het beste resultaat en nieuwe mogelijkheden snel worden geïmplementeerd. Wil jij ook profiteren van de kennis en kunde van onze SEA-experts? Neem dan hier contact op met onze accountmanagers en leer meer over de mogelijkheden voor SEA en Google adverteren bij Zichtbaar24.
Zichtbaar24 is in bezit van de Google Partner-badge. Hierdoor profiteer jij altijd van de uitgebreide en diverse kennis van onze SEA-specialisten. Daarnaast dienen zij continu hun competenties te onderhouden middels de Google certificeringen. Dit heeft als gevolg dat jouw campagnes altijd geoptimaliseerd kunnen worden naar het beste resultaat en nieuwe mogelijkheden snel worden geïmplementeerd. Wil jij ook profiteren van de kennis en kunde van onze SEA-experts? Neem dan hier contact op met onze accountmanagers en leer meer over de mogelijkheden voor SEA en Google adverteren bij Zichtbaar24.
Ook gebruik maken van onze kennis?
Neem snel contact op.
Meta Blueprint van Zichtbaar24.
Zichtbaar24 wil kwaliteit leveren aan haar klanten. Daarom is Zichtbaar24 altijd bezig om zich te onderscheiden en ontwikkelen van kennis en professionele vaardigheden op het gebied van marketing. Zichtbaar24 is om deze reden ook in het bezit van een Meta Blueprint, ook wel een Facebook Blueprint Certification genoemd. Hierdoor is ze gecertificeerd op het gebied van Facebook Ads en kan het de beste kwaliteit leveren aan haar klanten. Maar wat is een Meta Blueprint precies? En, wat moet je doen om een certificaat te behalen?
Wat is een Meta Blueprint?
Een certificaat wordt behaald in Meta Blueprint. Dit is een online leeromgeving waarin je alles leert over Facebook en haar producten. Je doet kennis op over de Meta platformen (Facebook, Instagram, WhatsApp en Messenger) en alle mogelijkheden die het platform biedt voor de zakelijke doeleinden. Kortom leer je over het adverteren op social media en onderscheid je jezelf van andere marketeers. Je ontwikkelt professionele vaardigheden en groeit in de wereld van de digitale marketing. Hierdoor lever je de beste dienstverlening aan de klant en ben je goed op de hoogte van de verschillende mogelijkheiden om de advertentiedoelen van de campagne te behalen. Zo leer je het gebruik van geavanceerde targetingfuncties, het opzetten en optimaliseren van advertentiecampagnes in detail kennen.
Hoe haal je een Meta Blueprint?
Om het Meta Blueprint te halen moet de specialist twee examens halen. Het eerste examen vraagt al minimaal een jaar ervaring met het adverteren op social media. De examens focussen op het managen, inkopen en creëren van advertenties op onder meer Facebook en Instagram. Om het tweede examen te halen, heb je meer ervaring en diepgaande kennis nodig over alle onderdelen van Social Ads. Niet iedereen kan dus zomaar een Meta Blueprint halen. Tijdens de examens is een zeer strenge controle waardoor je zeker weet dat het een rechtmatig behaald certificaat is. Daarna wordt de Meta Blueprint toegekend aan de persoon die het examen heeft gehaald. Dit is altijd te controleren door op de Meta Blueprint te klikken. Hier kun je zien wie het examen heeft afgelegd en controleren of deze (nog) geldig is.
Bij Zichtbaar24 hebben wij de Meta Blueprint in bezit en kunnen hierdoor de beste kwaliteit en kennis gebruiken om jouw Social Ads te optimaliseren en de resultaten te bekijken en beoordelen. Ontdek meteen de mogelijkheden bij Zichtbaar24 door hier contact met ons op te nemen.