Wilma Borkent - Voeding en Body

Wilma Borkent – Voeding en Body

Nog meer recencies bekijken >

Recensies

Voeding en Body.

‘’Herken jij jezelf hierin? Je bent moe, een beetje te dik, en je vindt jezelf minder aantrekkelijk’’. Het is waar Voeding en Body haar voornamelijk vrouwelijke doelgroep bij probeert te helpen. Voeding en Body is een online platform voor vrouwen die op gezonde, verantwoorde en vooral snelle wijze willen afvallen. Eigenaresse Wilma Borkent is  lifestyle coach en beschikt zodoende over de kennis om vrouwen in de leeftijdscategorie 40+ hierbij te helpen.

Over Voeding en Body.

Voeding en Body is het nieuwe platform op Facebook van Wilma Borkent. Een gecombineerde pagina met tips over afvallen en gezond leven, interessante BLOG artikelen lezen en veel informatie over de producten om af  te vallen en een stralende huid en meer.. vind je in de webwinkel  https://thealoeveraco.shop/ynFImT0J waar ze ook direct zijn te bestellen.

Op https://wilmaborkent.nl vind je de BLOG van Voeding en Body

Vanuit haar expertise vertelt Wilma een heel eigen verhaal, waardoor bezoekers zich persoonlijk aangesproken voelen. De aangeboden methoden om af te vallen zijn uitgebreid getest en bewezen effectief. Twee van de laatste methoden zijn:

✓ C9 afvalprogramma: binnen 9 dagen 6 kilo afvallen. Als opmaat naar een nieuwe leefstijl

✓ F15 programma: nieuwe gezondere lifestyle met beweegprogramma en gezonde recepten: lekker, gezond en een stimulans om af te vallen

Met dit idee wil Voeding en Body graag een breder publiek betrekken. Meer bezoekers op de website, leads om zelf te benaderen en natuurlijk conversies.

Klantcase.

Het idee van methoden en gerechten om snel af te vallen is waar Voeding en Body zich primair op richt. De producten van het bedrijf behoeften evenwel promotie, om zodoende meer bezoekers naar de website te leiden en conversies af te dwingen. Voeding en Body kiest hierbij voor een geheel eigen strategie, waarbij leads zelf worden benaderd. In alles persoonlijk. Samen met Zichtbaar24 is evenwel gekozen voor Facebook Ads. Dit heeft onder meer te maken met de beoogde doelgroep van de campagnes:

  • Doelgroep: vrouwen
  • Leeftijd: 40 jaar tot circa 63 jaar
  • Product: Afvalprogramma’s

Met name de doelgroep en leeftijd sluiten uitermate goed aan op het kanaal Facebook. Ook het product van Voeding en Body, de afvalprogramma’s, kunnen op beeldende wijze worden gepromoot op social media. Hoe hebben we dit aangepakt?

Onze diverse aanpak.

Facebook Ads om een product te verkopen dat vrouwen stimuleert om snel en verantwoord af te vallen, gecombineerd met een doelgroep ‘vrouwen boven de 40 jaar’. Dat vraagt om een gerichte invulling. Voorafgaand aan de Facebook campagne houden we altijd eerst een intake. Hierin vragen we zoveel mogelijk informatie van de klant, waarmee we de campagne zo efficiënt en gericht mogelijk kunnen vormgeven.

De eerste stap van de Facebook campagne heeft betrekking op de keuze voor de doelgroep. Past de doelgroep bij de inhoud van de campagne, oftewel een afvalprogramma? Vervolgens gaan we specificeren: we zorgen ervoor dat de doelgroep en interesses overeenkomen. Het betreft mensen die snel en op gezonde wijze willen afvallen. Door op het niveau ‘interesses’ de campagne in te richten, en dit te combineren met andere kenmerken van de doelgroep, ontstaat een uitgebreide en gesegmenteerde doelgroep. Dit verhoogt de relevantie van de campagne.

 

Banner campagne

Naast de inhoudelijke kenmerken van de doelgroep draait het natuurlijk ook om de uitstraling van de campagne: de banner en bijbehorende teksten, plus een call-to-action. Bij het ontwikkelen van de banner houden we andermaal rekening met de beoogde doelgroep. We hebben zodoende gekozen voor een banner waarin het ideaalbeeld terugkomt: een vrouw van halverwege 40 jaar, strak in haar vel en gelukkig.

Doel campagne

Tot slot het doel van de campagne: het verzamelen van leads. Dit start bij het aanmaken van een aantrekkelijk lead formulier, waar de doelgroep haar gegevens kan achterlaten. Wilma wil zelf de leads bellen en omzetten naar klanten.

Resultaten waar we trots op zijn.

De resultaten van de campagne, welke liep vanaf december tot de tweede helft van januari, vallen in positieve zin op. In een periode van 1,5 maand heeft Voeding & Body liefst 161 leads verzameld, welke voor een goed deel zijn omgezet in klanten. Met een gemiddelde leadprijs van 90 cent hebben we het budget van Voeding en Body buitengewoon efficiënt in kunnen zetten.

Zowel Zichtbaar24 als Wilma Borkent (Voeding en Body) hebben hier natuurlijk een belangrijk aandeel in. We zijn tevreden over de resultaten, en zijn inmiddels weer een samenwerking aangegaan!

Wil jij dit ook?

Vraag het Robin.

We zijn jou voor.

tekst Nationale zorggids in het grijs dat partner is van zichtbaar24

Wij zijn trots op al onze klanten! Benieuwd naar ons werk?

z in de kleuren paars en blauw logo zichtbaar24