Het lekkerste snoep, online gekocht!

MySugarBox

Nog meer recencies bekijken >

Recensies

Het lekkerste snoep, online gekocht.

My Sugarbox is een nieuw idee, een gat in de markt. Je hoeft niet meer de deur uit om een eigen pakket met het lekkerste snoep in huis te halen. Denk aan halal snoep, vegan snoep en het lekkerste gesuikerde snoep. Ook suikervrij is mogelijk, zeker wanneer je verantwoord wilt snoepen. Het idee was er, en samen met Zichtbaar24 heeft My Sugarbox een nieuwe website laten maken, gevolgd door zowel Facebook Ads als SEO. Een unieke en multidisciplinaire samenwerking. We zijn trots op My Sugarbox als partner.

Over My Sugarbox.

My Sugarbox is dé plek om online snoep te kopen. We hebben samen met My Sugarbox gekozen voor een uniek concept: het virtueel scheppen van snoep in een eigen box. Zo heb je zelf in de hand welke snoepjes je wilt toevoegen, en weet precies hoeveel je krijgt. Elke schep in de virtuele snoepzak staat namelijk gelijk aan een vooraf bepaald gewicht. Binnen het assortiment vind je halal, vegan, gesuikerd én suikervrij snoep.

Overigens kan je bij My Sugarabox ook ‘gewoon’ kiezen voor vooraf samengestelde snoepboxen, inclusief prachtige verpakkingen en een persoonlijke boodschap. My Sugarbox richt zich zowel op de particuliere als zakelijke markt. Het leukste cadeau om te geven, en bovendien ontzettend lekker om te krijgen.

schaal met snoep met de tekst MySugarbox

Klantcase.

Het idee en de middelen voor een eigen webshop omtrent de verkoop van snoep stond aan de basis van de samenwerking tussen Zichtbaar24 en My Sugarbox. Belangrijk voor My Sugarbox was de match tussen de doelgroep en het ontwerp van de webshop. Hoe kunnen bezoekers op een gebruiksvriendelijke manier hun eigen snoepboxen vullen, en dat via het internet? Bij een webshop komen zoals gebruikelijk meer functionaliteiten kijken in vergelijking met een regulieren website. Voorbeelden zijn WooCommerce en de diverse pagina’s binnen het koopproces. Door in elke fase de focus te leggen op ‘convenience’, hebben we voor de doelgroep een ultieme gebruikerservaring kunnen creëren.

Wat hebben we binnen de klantcase van My Sugarbox nog meer naar gekeken?

– Keuze kleurstelling
– Ontwerp en functies
– Landingspagina’s
– Unieke acties
– Virtuele vormgeving ‘snoepscheppen’
– Navigatie op de website

Het resultaat vind je binnen het onderdeel aanpak en resultaten.

Aanpak.

De eerste stap in de samenwerking richtte zich logischerwijs op het creëren van een eigen platform; de ontwikkeling van de website. Door tijdens de introductie en het ontwikkelen van een plan nauw met elkaar samen te werken, zijn Zichtbaar24 en My Sugarbox tot een stijlvol en aantrekkelijk ontwerp gekomen. De implementatie en het resultaat van de website mag er zijn. Met ingang van april 2021 kan je My Sugarbox online vinden.

Benieuwd naar de website? Deze kan je nu al bezoeken: www.mysugarbox.nl.

In navolging op de website heeft My Sugarbox gekozen voor Facebook Ads en het SEO pakket. Enerzijds om direct vanaf het begin bezoekers en klanten op de website van My Sugarbox te ontvangen, en SEO voor de langere termijn om goed vindbaar te zijn in de zoekmachine. Inmiddels beschikt My Sugarbox al over honderden betaalde en organische bezoekers.

De pop-up is een extra element waardoor we bezoekers willen aanzetten tot een aankoop te doen. Dit kan dan via een spel element. Daarmee houd je het laagdrempelig en aantrekkelijk en het voordeel is dat je eerst je naam en e-mailadres moet opgeven. Hierdoor wordt er een lead lijst genereerd welke gebruikt kan worden om nieuwsbrieven of aanbiedingen heen te sturen.

Spin-To-Win Rad.

Dankzij het spin-to-win rad zijn er in 1 maand al 200 e-mailadressen verzameld. Uiteindelijk hebben 10 mensen via de nieuwsbrief snoep gekocht van de webshop. Dit heeft geleid tot een conversieratio van 5%.

Aanpak.

De website van My Sugarbox kent nu een stevige en functionele basis. De producten zijn toegevoegd binnen de shop, het bestelproces is geoptimaliseerd, er zijn automatische mails opgesteld, er zijn acties voor nieuwe klanten en Google Tag Manager is ingesteld. Vanuit de basis zijn we actief bezig met het bereiken van potentiële klanten. Dit doen we zowel middels Facebook Ads, waarbij we sturen op betaalde bezoekers, als op organische basis middels SEO. Door die combinatie van marketingdiensten ontwikkelen we een robuuste basis voor toekomstig succes.

Wil jij dit ook?

Vraag het Robin.

We zijn jou voor.

tekst Nationale zorggids in het grijs dat partner is van zichtbaar24

Wij zijn trots op al onze klanten! Benieuwd naar ons werk?

z in de kleuren paars en blauw logo zichtbaar24